"Vadot transportlīdzekli ziemā, vadītājiem nākas saskarties ar lielāku skaitu bīstamu situāciju uz ceļa, tāpēc viņiem ir jāizvairās no faktoriem, kas var papildus samazināt braukšanas drošību," iesaka "Renault" braukšanas skolas direktors. Tāpēc atbildīgi ir jāizvēlas ne tikai apavi, bet arī jakas, cimdus un cepures.

Vislabākais risinājums ir rezerves apavi, kurus vadītājs lietotu braukšanas laikā. Apavi, kuri būtu paredzēti braukšanai, nedrīkstētu ierobežot potītes mobilitāti, to zoles nedrīkstētu būt pārāk biezas vai platas – pretējā gadījumā, var rasties situācija, kurā tiek nospiests gāzes un bremžu pedālis vienlaicīgi. Turklāt bieza zole samazina spēju sajust spiedienu uz pedāļiem.

"Slidenas zoles var radīt situācijas, kurām var būt traģiskas sekas, piemēram, kad kāja pēkšņi noslīd no bremžu pedāļa. Būtu ieteicams pirms braukšanas rūpīgi attīrīt zābakus no sniega un nožāvēt uz automašīnas paklājiņa," skaidro "Renault" braukšanas skolas instruktori.

Svarīga apģērba detaļa ziemā arī ir cimdi. Tie cimdi, kas ir izgatavoti no kokvilnas, vilnas vai cita auduma, kas samazina satvēriena spēku, nav piemēroti braukšanai. Vadot automašīnu būtu jāizvairās valkāt dūraiņus un pārāk biezus cimdus, jo tie traucē pienācīgi un droši rīkoties ar stūresratu. Labākais risinājums ir vadīt automašīnu ar ādas cimdiem.

Jakai nevajadzētu būt pārāk smagai, lai tā neierobežo autovadītāja kustību brīvību. Cepure arī nedrīkstētu būt pārāk liela vai bieza, lai tā neslīd uz leju un nenosedz acis. "Renault" braukšanas skolas instruktori iesaka: "Nedrīkst vadīt automašīnu, ar kapuci uz galvas, jo tā būtiski ierobežo redzes lauku. Kad automašīnas salons ir pietiekami uzsilis un vadītājs vēlas atbrīvoties no cepures, cimdiem vai jaku, ieteicams būtu apstāties drošā vietā, novilkt paredzēto apģērba detaļu un tikai tad turpināt ceļu."