Kāzas Lasvegasā ir drosmīgs solis, bet atmiņās tās paliek kā neaizmirstams ceļojums. Mūsdienās netradicionālo kāzu ceremoniju popularitāte pieaug, taču Latvijas tirgus Latvijas iedzīvotājus ar kāzu rīkošanas iespējām ārvalstīs "nelutina".

Lasvegasa nav tikai pasaules nozīmes izklaides un tūrisma centrs, spilgto neonu gaismu, kazino, dārgo viesnīcu un aktīvās nakts dzīves centrs, tā ir arī kāzu galvaspilsēta - pilsēta, kurā atrodas neskaitāmās kāzu kapelas. Pilsēta, kas nekad neguļ. Te var īstenot drosmīgākās fantāzijas, jo Lasvegasā ir viss, ko jūs varat iedomāties. Jūs varat noslēgt laulību Parīzē, Venēcijā vai Romā, neizbraucot no Lasvegasas. Lasvegasa nebūtu īstā Lasvegasa ja jaunlaulātajiem piedāvātu tikai parastas kāzu ceremonijas. Te var piepildīt visdrošākos sapņus un fantāzijas. Kur cituviet var noslēgt laulību, neizejot no automašīnas? Viens no populārākiem kāzu varoņiem Lasvegasā ir Elvis Preslijs. Viņš vada kāzu ceremoniju, nodzied pāris dziesmas un pavizina savā rozā krāsas kadiljakā. Iespējams arī apprecēties helikopterā virs Lasvegasas galvenās ielas vai arī Eifeļa torņa skatu laukumā, vai arī Lielajā Kanjonā, pirātu kuģī vai lidojot ar gaisa balonu - izvēle plaša...

Lasvegasā var noslēgt laulību gan oficiālā ceremonijā, gan rīkot neoficiālo ceremoniju, svinēt gadadienu, kā arī pavadīt medusmēnesi. Kāzu rīkošanas izmaksas ir atkarīgas no pāra vēlmēm, taču bez lidojuma šāds piedzīvojums var izmaksāt sākot no 500 Ls. Atgriežoties Latvijā, laulību var legalizēt, un šāda laulība būs līdzvērtīga Latvijā vai citur Eiropas Savienībā noslēgtai laulībai.

Stāsta tie, kas to ir piedzīvojuši - "Apspriežot kāzu rīkošanas jautājumu ar savu tobrīd vēl līgavu, bet tagad jau mīļoto sievu, nolēmām, ka negribam banālo variantu. Mēs nolēmām, ka radinieku pulks, no kuriem mēs vismaz pusi nezinām, mums nav vajadzīgs un vēlāmies rīkot svinības tikai mums diviem. Mums bija vairāki varianti un aptuveni 2-3 nedēļas mēs apsvērām visus "par" un "pret" un beigās tomēr izvēlējāmies Lasvegasu.

No tā brīža pāris stundas dienā pavadījām internetā, meklējot informāciju par vietām, pasākumiem, izklaidēm. Beidzot izlēmām vērsties pie uzņēmuma, kas ar to nodarbojas, jo plānot visu pašu spēkiem izrādījās sarežģīti un nogurdinoši - nolēmām uzticēties profesionāļiem. Nedēļu pirms brauciena domājām tikai par mūsu pasākumu. Ierodoties Lasvegasā, pilsēta mūs patiešām pārsteidza - tik jauki cilvēki, pilsēta skaistās neona gaismās, silti (Latvijā jau tolaik bija auksts rudens) un visur tāda jauka, salda smarža. Līdz kāzām vēl bija palikušas vairākas dienas, mēs pastaigājāmies, aplūkojām milzīgās, greznās viesnīcas, apmeklējām pasaulslavenos kazino un šova programmas, muzejus, veikalus, peldējāmies viesnīcas baseinā un ar nepacietību gaidījām mūsu dienu. Beidzot bija atnākusi "X" diena, bija mazliet bail, bet tajā pašā laikā izjūtām lielu sajūsmu. Apkalpošana Lasvegasā ir patiešām augstā līmenī, plkst. 12.00 mūsu viesnīcas numurā ieradās make-up speciālists un frizieris, 14.30  pie viesnīcas mūs gaidīja automašīna ar privāto šoferi un 15.00, skanot Mendelsona maršam, mēs ienācām baznīcā. Ceremonija ilga aptuveni 30 minūtes. Jutāmies vislaimīgākie cilvēki pasaulē. Viss bija kā kino!

Pēc tam kopā ar fotogrāfu braucām pa visskaistākajām Vegasas vietām, un viņš mūsu dienu iemūžināja vairāk nekā 1000 fotogrāfijās.

Garāmgājēji bija tik priecīgi mūs redzēt! Nekad nebijām dzirdējuši tik daudz labu vārdu, apsveikumu un komplimentu. Dažkārt viņi pat lika mūsu fotogrāfam paiet malā, lai viņi varētu ar mums nofotografēties. Iesakām laikus uztaisīt plakātu ar uzrakstu "fotogrāfija ar pasaulē skaistāko pāri par 5$" - un tā jūs varēsiet atmaksāt sev pusi no brauciena izmaksām. Protams, tas ir joks, taču, ja jūs esat drosmīgs pāris un varētu to izdarīt, tad joks var izrādīties patiesība! Vakarā mēs atvadījāmies no fotogrāfa un gājām uz vienu no labākajiem restorāniem Vegasā. Mums bija tāda sajūta, ka visa pilsēta ir mūsu rīcībā un viss tiek radīts tikai mums. Tieši ar to Lasvegasa ir tīk īpaša. Uzskatu, ka mums izdevās viss, ko plānojām, un viss bija visaugstākajā līmenī. Pavadījām Lasvegasā vēl pāris dienas, tad braucām uz Lielo Kanjonu un Losandželosu. Pēc atgriešanās Latvijā dokumentu kārtošana aizņēma aptuveni 2 mēnešus, jo mums bija oficiālā ceremonija, un tādēļ process bija ilgstošāks. Tagad jau domājam, ka būs jābrauc atkal, lai nosvinētu gadadienu!"