Šobrīd jaunais uzņēmums ”OmNom” piedāvā garšīgus, veselīgus našķus, kuru sastāvā ir daudz vitamīnu, bioloģiski aktīvu vielu. ”Mūsu misija ir rosināt cilvēkos prieku!” teic uzņēmuma moto. Un patiesi, jau no pašiem uzņēmuma pirmsakumiem, tā dibinātājus - Jāni un Ernestu - pavadījusi cilvēku atsaucība un ticība. Bet kā viss sākās?

Pārdod stāstu

”Sadarbība sākās ar 60 santīmiem. Izvēlējāmies šādu pieeju, jo abi ticējām, ka no nulles var sasniegt finansiālo brīvību,” skaidro jaunie uzņēmēji.

Abi investēja 30 santīmus, nopirka 30 sērkociņu kastītes un devās lielajā tirdzniecībā. Puiši norunāja, ka vienas kastītes cena ir 1 lats, trīs stundu laikā šīs kastītes tika pārdotas un nopelnīti 12 lati. Nākamajā dienā viņi Rīgas Centrāltirgū nopirka divas puķes un ielika podiņos, ieguldot tajās 5 latus, šīs puķes pārdeva par 8 latiem. Sākotnēji ieguldītie 60 santīmi divu dienu laikā pārauga daudzos latos. Jautājums radās, kā tas ir izdarāms? Atbilde ir vienkārša- viņi pārdeva stāstu.

Ogu tirgus- īstā niša

Nākamais projekts bija skaistās kastītēs safasētas upenes, kuras tika pārdotas uz ielas. Abiem bija skaidrs, ka vasarā ar ogu biznesu var labi nopelnīt, tādēļ četrās sadarbības dienās tika atvērts pirmais melleņu stends Centrāltirgū. Abi cēlās pulksten 4 no rīta, lai varētu braukt uz Ogri un iepirkt pirmos 30 litrus mellenes.

Nākamajā dienā jau stendā bija pirmais strādnieks. Pēc divām dienām tika izveidoti divi stendi un pēc trim dienām - trīs, kur tika tirgotas mellenes.

”Plāni bija lieli, par svaigu ogu veikaliem un kafejnīcām. Tika noīrēta noliktava tirdzniecības centrā ”Titāniks”, lai varētu ātrāk uzstādīt un novākt tirdzniecības vietas. Centrāltirgū darbība ilga sešas dienas, kurās apgrozījums jau bija 600 lati,” turpina uzņēmuma ”OmNom” vadītājs Jānis.

Biroja našķi

Abi guva milzīgu pārliecību, ka ar mērķtiecību un neatlaidību var sasniegt visu. Tirgū sākās sliktās dienas, jo ogas cilvēki vairs nepirka tik daudz kā plānots. Nācās meklēt jaunu tirdzniecības kanālu. Puiši saprata, ka laba vieta ir biroji. Tā abi staigāja pa birojiem un piedāvāja iegādāties riekstus skaistos iepakojumos. Birojos cilvēki bija atsaucīgi, un tādēļ tika izveidots biroja našķu brends OmNom.