”RKF pēdējā pusotra gada laikā ir ieviesusi ražošanā veselu rindu jaunu produktu, kuri īsā laikā tikuši ievēroti un kļuvuši plaši pazīstami. Mēs uzskatām, ka dizainam ir izšķiroša nozīme produktu pievienotās vērtības palielināšanā," tā uzņēmuma vadītājs A.Circenis.

Tieši ar ķeblīti ”BLOOM" saistāmi līdz šim lielākie uzņēmuma panākumi gan vietējā, gan starptautiskajā arēnā. Pēc uzņēmuma līdzīpašnieka Alda Circeņa veidotā dizaina tapušais ķeblītis ieguvis gan prestižo dizaina balvu ”Red Dot Award: Product Design 2012" Vācijā, gan bronzas godalgu konkursā ”International Design Award 2011" ASV. Tāpat lauri plūkti Latvijā, saņemot gan žurnāla ”Deko" balvu, gan ”Gada balvu dizainā 2012".

Pēdējā laikā uzņēmuma skats arvien vairāk vērsts uz ārvalstu tirgiem. Eksporta tirgu sasniegšanai radīta tirdzniecības zīme ”RIGA chAIR", ar kuru jau iepazīstināti starptautisko izstāžu ”Stockholm Furniture Fair" un ”Orgatec" (Ķelne) apmeklētāji.

Par saviem mērķa tirgiem uzņēmums dēvē Somiju, Zviedriju, Norvēģiju, Nīderlandi, Beļģiju, Vāciju, Lielbritāniju, Franciju, ASV, Japānu u.c.

Raksts tapis sadarbībā ar LIAA meistarklasi biznesā.