Juris Zariņš (JZ) - uzņēmuma idejas autors un vadītājs, vairāk kā divdesmit gadus strādāja pie kvalitatīvu mikrofonu radīšanas. Pēc profesijas J.Zariņš ir inženieris un juvelieris.

Uzņēmums "JZ Microphones" tika dibināts 2007.gadā un īsā laikā ieguva atpazīstamību ne tikai Austrumamerikas ierakstu studiju vidū, bet iemantoja arī plašu interesi gan savas jomas speciālistu, gan tehnoloģiju un pasaules mūzikas industrijas mediju vidū.

Kāds ir uzņēmuma veiksmes noslēpums? Kā tik īsā laikā panākt atpazīstamību un pieprasījumu  ārvalstu tirgū? Panākumu atslēga - inovācijas un moderns dizains augstas kvalitātes skaņu ierakstu produkcijas ražošanā.

Latviešu uzņēmuma veiksmes stunda sita 2008.gadā, piedaloties pasaules lielākajā mūzikas produktu izstādē NAMM, kas risinājās Anaheimā, Kalifornijas štatā (ASV). Šī ir ikgadēja plaša mēroga izstāde, kurā vienkopus ir atrodami jaunākie atklājumi mūzikas industrijā, jauni mūzikas instrumenti un idejas, turklāt mazumtirgotājiem tā ir lieliska iespēja sastapt lielos ražotājus un piesaistīt jaunu klientus. J.Zariņa mikrofonus toreiz novērtēja augstākās klases skaņu režisori, kā piemēra, Bobs Kiarelli (Bob Chiarelli) un Braiens Carlstroms (Brian Carlstrom), kuri strādāja ar tādām mūzikas zvaigznēm kā Kristīnu Agileru (Christina Aguilera), Reju Čārlzu (Ray Charles), Madonnu, Dženeti Džeksoni (Janet Jackson).

Jau pēc dažiem gadiem mazā uzņēmuma mikrofoni tika izmantoti Lady Gagas albuma "Born This Way" ierakstā. Albuma skaņu režisors Rafaels Sardina, kurš bija strādājis ar tādam zvaigznēm kā  Meraija Kerija (Mariah Carey) un Meisija Greja (Macy Gray), izteicis atzinību latviešu darinātajiem mikrofoniem: "Ierakstu laiks ar Lady Gaga bija ļoti aizraujošs, es izmantoju dažus no maniem jaunākajiem instrumentiem - "JZ Microphones" "V47" un "V67" modeļa mikrofonus. Tie bija pārāki daudzos veidos, sākot no akustiskā līdz elektriskajam basam, vokāliem, stīgām un ģitārām. Es zinu ko runāju! Man tie patīk, par spīti citiem maniem citu ražotāju mikrofoniem".

"JZ Microphones" eksporta tirgus ir orientēts uz ASV un Dienvideiropas tirgu, jo Baltijas un NVS valstīs nav daudz tādu ierakstu studiju, kuras varētu atļauties iegādāties šos mikrofonus. Viena mikrofona cena var sasniegt pat vairākus desmit tūkstošus dolāru.